• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retouren & klachten

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Wel horen wij graag wat de reden is van retourneren. Mocht dit artikel vaker geretourneerd worden kunnen we aanpassingen maken in de webwinkel.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruikt maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijk wijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Honden Online geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag (op dezelfde wijze zoals we het ontvangen hebben) binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

*De producten kan je enkel retour sturen wanneer de verpakkingen niet zijn geopend.*


Naar welk retouradres kan ik mijn artikel sturen?
Alle retouren sturen naar onderstaand adres:

Honden Online
Zomerappel 14
5397CB Lith

Wil je het orderbedrag inclusief verzendkosten zo snel als mogelijk terug hebben? Doe de factuur terug in de doos en vermeldt de afzender duidelijk.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.